Zimo Digital: Zašto je online oglašavanje bitno?

Objavljeno: 20.07.2014. 09:39

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Zimo

Oglašavate li online? Jeste li ikada stali i razmislili zašto je online oglašavanje za vas zapravo dobro i jeste li razmislili o prednostima istog?

Primjerice, vlasnik ste tvrtke koja na tržištu nudi nekakav proizvod ili uslugu. Glavni stup tvrtke je naravno prodaja, a da bi uopće mogli krenuti morate istaknuti svoj proizvod ili uslugu kako bi je potencijalni klijenti zamijetili.

Siguran sam da ni sami niste baš povjerljivi prema novim proizvodima i uslugama koje svakodnevno niču na tržištu i još vam ih k tome pokušavaju uvaliti, a vaš proizvod ili usluga je još samo jedna kap u moru.

Kako se istaknuti? Čarobna riječ je marketing, a svi znamo da je marketing = prodaja.

Primjera radi, pođite od sebe i razmislite gdje vi tražite informacije o proizvodima i uslugama. Vjerujem da vas je preko 60 posto kao iz topa odgovorilo Google. I naravno, svi mi gledamo samo prvu stranicu Google tražilice, eventualno drugu. Osobno do treće nisam došao već godinama jer u većini slučajeva sve potrebne informacije pronađem na prvoj stranici tražilice.

Prvi korak prema boljoj vidljivosti je dobro izrađena i optimizirana web stranica koja opisuje vaš proizvod ili uslugu, daje osnovne informacija putem kojih će klijent stupiti s vama u kontakt ili poslati upit te dobro posložen SEO (search engine optimization).

Dobra optimizacija vaše web stranice omogućuje Googleu bolje pretraživanje sadržaja na vašoj stranici kako bi je mogao lakše prikazati prema traženim upitima.

Drugi korak je pisanje blog postova u sklopu vaše web stranice. Taj dio spada u kategoriju content marketinga i danas je jedan od jačih i neizostavnih alata koje morate koristiti za bolje pozicioniranje. Google upravo takav sadržaj “voli” i prema njemu rangira vašu web stranicu. Ako imate automehaničarsku radionu pišite o savjetima oko vozila ili nekoj uradi sam opciji oko limenog ljubimca i slično. Ako imate frizerski salon pokažite kako se radi neka od frizura, snimite video, napravite korak po korak tutorial.

 Dajte potencijalnim klijentima pokoj savjet i besplatnu informaciju, a oni će vas nagraditi dolaskom baš k vama jer će vidjeti da ste stručnjak u svom području, a Google će vas nagraditi boljim pozicioniranjem na tražilici.

Treći korak je oglašavanje. Jedan od benefita online oglašavanja je to što je svaka akcija mjerljiva i nakon svake oglašivačke kampanje dobivate izvješće u kojem piše na što se potrošila svaka vaša lipa, a izvješće prikazuje i sve akcije koje su korisnici napravili na vašem oglasu.

U ovoj opciji predlažem opciju Google i Facebook oglašavanja. Konkretnije, Google AdWords iskoristiti za bolje pozicioniranje, a Facebook za povećanje svijesti o vašem brandu, proizvodu ili usluzi i dovođenje ljudi na vašu web stranicu. Takve kampanje treba jako dobro optimizirati i pripremiti ako želite da daju određeni uspjeh pa je najbolje da se u to ne upuštate sami nego uzmete tvrtku koja se time bavi.

Ovisno o djelatnosti kojom se bavite omjer uloženog i dobivenog ide i do 1:8, znači na uloženu 1 kn povrat je 8 kuna.

Goran Mudri
[email protected]

095/908-18-04

Komentari