Zahtjevi za legalizaciju rješavat će se u novom prostoru vrijednom 500 tisuća kuna

Objavljeno: 31.07.2014. 11:57

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: Sandra Županić

Zamjenik varaždinskog gradona?elnika Vjeran Radeli? i pro?elnik Upravnog odjela za prostorno ure?enje, graditeljstvo i zaštitu okoliša Grada Varaždina Damir Mikuli? danas su predstavili novoure?eni gradski prostor u Preradovi?evoj ulici, u potkrovlju.

Tamo su smješteni djelatnici koji se bave legalizacijom i e-dozvolama, pa je i o napretku na tim podru?jima bilo rije?i.

U novoure?enoj zgradi u Preradovi?evoj smještena su tri odjela - Upravni odjel (UO) za društvene djelatnosti, UO za gospodarstvo, turizam i me?unarodnu suradnju te UO za prostorno ure?enje. Upravo posljednji navedeni odjel smjestio se u potkrovlju površine 150 m2 na ?ije je ure?enje potrošeno 475 000 kuna. Tamo ?e uz dosadašnje raditi i tri nova djelatnika na poslovima legalizacije.

- Mnogi ljudi su na moru, ali mi radimo. Jedan od naših projekata je i e-dozvola, gdje je Varaždin dio pilot projekta s još  ?etiri županije. Dobro napredujemo s legalizacijom, pa pozivam sve gra?ane koji su predali takozvane "prazne zahtjeve" za legalizaciju da što prije dostave projekte - rekao je Radeli?.

Grad Varaždin je primio 5 400 zahtjeva za legalizaciju, a do sada je riješeno njih 953, odnosno 17,6 posto. Proteklih mjeseci se rješavalo oko 100 zahtjeva mjese?no.

- Po meni dinamika rješavanja je vrlo dobra. Tri nova djelatnika, koja su zaposlena na odre?eno, isklju?ivo ?e se baviti poslovima legalizacije te bi trebali rješavati oko 200 predmeta mjese?no. Oko 3 000 zaprimljenih zahtjeva su nepotpuni, odnosno nije priložena projektna dokumentacija. Apeliram na gra?ane koji su podnijeli zahtjeva za legalizaciju da ?im prije dostave potrebnu dokumentaciju. Po?et ?emo pisati zaklju?ke za dopunu dokumentacije kojim ?emo dati odre?eni rok. Nakon toga roka, nažalost, morati ?emo pisati rješenja za odbacivanje - kazao je Mikuli?.

Tako?er, Grad Varaždin se od 1. lipnja uklju?io u pilot projekt e-dozvola, a to odnosi na gra?evinske dozvole, parcelacije, dozvole za prenamjenu i sli?no. Ova internetska aplikacija trebala bi, prema objašnjenju pro?elnika Mikuli?a, skratiti vrijeme dobivanja dozvola s tri mjeseca na oko 30 dana.

- Do sada smo zaprimili oko 80 zahtjeva putem aplikacije. Ova aplikacija pomaže svim uredima da se predmeti rješavaju ?im je brže mogu?e. Do sada smo riješili 20-ak predmeta. Za gra?ane to zna?i da ?e njihovi zahtjevi biti riješeni u vrlo kratkom roku, što do sada nije bilo tako. Postoji sustav e-dozvole za gra?ane pa oni mogu pratiti što se doga?a s njihovim predmetom. Aplikacijom Ministarstva graditeljstva i prostornog ure?enja ima uvid u rješavanje i svu dokumentaciju svake dozvole  - objasnio je Mikuli?.

 

Komentari