Od danas, 1.srpnja u 19 sa radom počinje prva društvena mreža za potrošače na svijetu - Yoomloo.
Specifičnost Yoomloo mreže jest u činjenici da je riječ o hrvatskom proizvodu koji izlazi i na globalno tržište.
Za razliku od drugih društvenih mreža čiji je fokus na online komunikaciji sa postojećim i novim prijateljima, Yoomlo mreža povezuje potrošače i njihove omiljene brendove.
Pristup mreži je potpuno besplatan, a važno je istaknuti da se svaka aktivnost na mreži nagrađuje te da će Yoomloo mreža pružiti svojim korisnicima i aktivno sudjelovanje u društveno korisnim kampanjama na svakodnevnoj bazi.
Korisnici imaju i mogućnost ocjenjivati proizvode, događaje i osobe te tražiti i kreirati preporuke o kupnji određenih proizvoda ili usluga.
- Naš je cilj da dokažemo da i mala Hrvatska može iznjedriti globalno atraktivan projekt koji pruža jasan benefit svojim korisnicima i ima društveno korisnu, humanitarnu komponentu. Humanitarna komponenta Yoomloo mreže je još u pripremi, ali je naš imperativ da što prije bude aktivna jer smatramo da će donijeti potpuno nove mogućnosti u humanitarnom angažmanu zajednice i pojedinaca - kaže Marijana Mešić, direktor Yoomloo Hrvatska.
- Pozivamo sve naše prijatelje i sugrađane da podrže projekt i budu dio uspjeha prve društvene mreže na svijetu koja svoju priču započinje u Hrvatskoj - pozvao je Mešić.
Na Yoomloo mrežu možete se prijaviti na web adresi www.yoomloo.com
Komentari