Prema podacima Hrvatske turističke zajednice vjerski turizam u Hrvatskoj bilježi dobre rezultate.
Tako u svetište Majke Božje u Mariju Bistricu, prema podacima turističke zajednice, na sam dan Velike Gospe dođe oko 60 tisuća posjetitelja. U Svetište Majke Božje Trsatske u Rijeci dođe oko 40 tisuća posjetitelja, dok Svetište Gospe od Utočišta u Aljmašu posjeti između 60 i 70 tisuća posjetitelja. Svetište Gospe Sinjske, u razdoblju Devetnice, (od 6. do 15. kolovoza), posjeti do 200 tisuća posjetitelja, dok na sam dan Velike Gospe u Sinj dođe oko 50 tisuća posjetitelja.
U Pleternici, u Svetište Gospe od suza, od 23. do 31. kolovoza, stigne oko 100 tisuća hodočasnika. Posebice je posjećen zadnji dan, 31. kolovoza, kada Svetište posjeti više od 40 tisuća hodočasnika. U Svetište majke Božje od Krasna (Senj) u ovom blagdanskom razdoblju dođe oko 10 tisuća posjetitelja.
U Strategiji razvoja turizma do 2020. godine vjerski turizam obrađen je u okviru kulturnog turizma, jednog od deset ključnih turističkih proizvoda na kojem će se graditi daljnji razvoj turizma u Hrvatskoj. Kulturni turizam jedan je od šest turističkih proizvoda s kojim će se hrvatska odredišta predstavljati tijekom mjeseca rujna na stranim tržištima u sklopu programa Hrvatska 365 (pilot projekt razvoja posezone).
S kulturnim turizmom na stranim će se tržištima predstavljati destinacije kao što su to Opatija i Rijeka, sjever Hrvatske, Srijem i Slavonija, zelena rivijera, koje u sklopu svoje kulturne baštine imaju i hodočasnička svetišta.
- Iz iskustva sa sajmova na kojima sudjeluje Hrvatska turistička zajednica, interes za svetišta ističe se posebice kod Španjolaca i Poljaka, dok turisti iz Sjedinjenih Američkih Država znaju za hrvatska svetišta te ih u velikoj mjeri i posjećuju prilikom dolaska u Hrvatsku - objašnjeno je na internetskim stranicama Ministarstva turizma.
Komentari