Više od 500 programa, tisuću izvođača iz 25 zemalja, ali i manje posjetitelja u odnosu na prošle godine, rezultat je 14. Špancirfesta.
Iako je festival ove godine pratilo “tek” 125 tisuća posjetitelja, organizatori nisu zabrinuti za budućnost.
- Prije festivala rekli smo “Tko preživi, pričat će”. U teškim uvjetima održali smo razinu festivala i ostvarili glavne ciljeve, a to su generiranje turističkog prometa i stvaranje brenda grada Varaždina - ističe Damir Levak iz Turističkog ureda. Dodaje da naplata ulaznica nije naškodila broju posjetitelja.
- To dokazuje i činjenica da smo ove godine prodali 250 posto višednevnih ulaznica više. Naplata ulaznica eventualno može utjecati na broj posjetitelja na glavnoj pozornici, ali ne i na cijelom festivalu - naglašava Levak. Zato organizatori ne razmišljaju o nekim većim koncepcijskim zahvatima.
- Špancirfest ima jedinstvenu festivalsku koncepciju koju moramo nastaviti održavati. Naša obaveza je povećati turistički promet, a to možemo ostvariti samo ako privučemo i turiste, a ne samo Varaždince. To nam je i uspjelo što se i vidi i po broju noćenja. Svaka je konstruktivna kritika dobrodošla, ali na žalost takve kritike od Varaždinaca nismo dobili. S druge strane, od turista koji su došli na festival dobivamo samo pohvale - zaključuje Levak.
>> VIŠE PROČITAJTE U VARAŽDINSKOM TJEDNIKU <<
Komentari