Na sjednici Gradskog vijeća o smeću, smanjenju plaća, pozajmici JUGS-u

Objavljeno: 22.05.2014. 15:39

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:27

Foto: Andrej Švoger

Ministarstvo zaštite okoliša i prirode poslalo je svoj odgovor na upit koji mu je u prosincu prošle godine poslalo Gradsko vijeće Grada Varaždina.

Taj dopis je došao u Grad Varaždin 21. svibnja, a u njemu se upozorava da Zajednica ponuditelja, koju čine CEZAR, Komunalac Davor i EKO-FLOR Plus, ne može obavljati posao koji joj je koncesijom dodijeljen, jer nema sve potrebne dozvole.

– S obzirom na to da je Odluku o koncesiji donijelo Gradsko vijeće, što mene obvezuje da ju potpišem, a dopis Ministarstva ukazuje na  neke stvari koje bi samim izvođenjem koncesije bile upitne, odlučili smo da se od koncesionara zatraži službeno očitovanje na dopis Ministarstva. Ukoliko postoje dozvole koje su valjane, tražimo da se prilože očitovanju, a da se u roku od deset dana sazove nova sjednica Gradskog vijeća s tom temom na kojoj ćemo odlučiti što dalje. Ukoliko su dozvole nevažeće, sama odluka o dodjeli koncesije se poništava – rekao je gradonačelnik Goran Habuš.

Na današnjoj sjednici Gradskog vijeća odlučivalo se i o smanjenju plaća zaposlenicima Grada, ali i gradskim dužnosnicima. Kako je rekao Habuš, radi se o privremenom smanjenju plaća.

– Uštede će biti nešto veće od milijun kuna na razini ove godine, a iduće godine ako odluka bude do krajnjeg roka, dakle 31. prosinca, trebalo bi se u Proračunu uštedjeti oko dva i pol do tri milijuna kuna. Na ovaj potez išlo se zbog obveze kupovine dionica Parkova. Možda ćemo ove godine morati konačno krenuti u sanaciju smeća pa će nam doći prve rate za otpad, a ne želimo rezati projekte i programe koje smo si zadali, tako da je ovo najlogičniji potez. Mi na vlastitom primjeru moramo pokazati da se uštedama može napraviti nešto više – istaknuo je Habuš.

U ugovor je unesena i klauzula prema kojoj prestaje važiti odluka o smanjenju plaća, ukoliko do prvog srpnja iduće godine svojim radom gradska uprava poveća Proračun.

Raspravljalo se i o pozajmici Javnoj ustanovi Gradski stanovi.

– Bilo je interesa za kreditom, no samo kreditiranje je bilo upitno. S obzirom na to da smo svi svjesni da se objekt B1 mora završiti, prije svega zbog dvadesetak potpisanih predugovora, moramo ga završiti i zbog visoke gotovosti tog objekta. Predložili smo da se ide u pozajmicu JUGS-u, u početnoj visini od pet i pol milijuna kuna – izjavio je Habuš.

Kako kaže, računi JUGS-a nisu blokirani, a prema ugovoru, sve obaveze prema izvođačima radova su ispoštovane.

– Dug je sad nekih 120 tisuća kuna. Međutim, imamo velikih problema s izvođačima, sa Zagorje-Tehnobetonom i Coningom te s njihovim podizvođačima. Donijeli smo odluku da kroz tu pozajmicu ne dajemo novce u sveukupnom iznosu JUGS-u, nego da mi plaćamo po situacijama direktno podizvođačima. Dakle onim obrtnicima koji sad zapravo imaju najveći posao. Na taj način garantiramo da će ti novci otići tamo gdje treba i da će se ti objekti završiti. Paralelno je formirana komisija koja češlja JUGS od a do ž. Kada završimo objekt B1, vidjet ćemo što i kako dalje s POS stanogradnjom i JUGS-om – zaključio je gradonačelnik.

Komentari