Kampanja "Odaberi svoju školu" finalist HUOJ-evog Grand PRix-a 2013.

Objavljeno: 14.04.2013. 12:26

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:46

Foto: Varazdinska-zupanija.hr

Kampanja Varaždinske županije "Odaberi svoju školu" plasirala se u finale natjecanja za najbolje komunikacijske projekte, u okviru Grand Prix-a 2013. u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Nagrada se dodjeljuje već šestu godinu kao priznanje najboljim projektima u različitim organizacijama, od tvrtki do nevladinog sektora.

U kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama za najboljim ostvarenjem u odnosima s javnošću proglašen je projekt „Paraolimpijski školski dan“ CiV savjetovanja uz suradnju Hrvatskog paraolimpijskog odbora, no i kampanja „Odaberi svoju školu“ istaknula se i bila prepoznata kao jedinstven i hvalevrijedan projekt.

Stručni žiri u sastavu deset stručnjaka za odnose s javnošću, kojim je predsjedavala Mirela Holy, odabrao je pobjednike, a sveukupno je za nagradu Grand PRix bilo prijavljeno 33 projekta. Radovi su se ocjenjivani prema kriterijima koji su obuhvaćali planiranje i upravljanje projektom, vrednovanje i ostvareni rezultat, kreativnost i inovativnost te tehničku izvedbu.

Podsjećamo, osnovna ideja kampanje, koja se ove godine održavala šesti put zaredom, je da se na jednostavan, zanimljiv i dinamičan način učenicima završnih razreda osnovnih škola pomogne u odabiru srednje škole i adekvatnog zanimanja, kako bi se aktivno doprinijelo razvoju fleksibilne i kvalitetne radne snage.

Na taj način, uz praćenje kretanja na tržištu rada, srednje škole imaju mogućnost procjene zahtjeva tržišta i prilagodbe svojih nastavnih programa. Specifičnost ove jedinstvene kampanje jest njen jednostavan i učinkovit koncept putem kojeg se svih 17 srednjih škola s područja Varaždinske županije, partneri kampanje ali i aktualna situacija na tržištu rada neposredno predstavljaju učenicima i njihovim roditeljima, i to vremenski dovoljno rano kako bi na vrijeme mogli proučiti sve materijale, prikupiti relevantne informacije i donijeti jednu od najvažnijih odluka u životu, onu o nastavku školovanja. Kampanju prati prikladna knjižica „Odaberi svoju školu“ sa DVD-om.

Kampanja od samog početka kod učenika i njihovim roditelja nailazi na odličan odjek, obzirom da, uz sve relevantne informacije vezane uz upise u srednje škole, pruža mogućost upoznavanja i s ostalim projektima koje Varaždinska županija provodi, poput jednosmjenske nastave u gotovo svim srednjim školama, centrima izvrsnosti iz informatike, matematike, fizike, kemije, hrvatskog jezika i poduzetništva. Također, putem kampanje moguće je saznati i o mogućnostima dobivanja stipendija za deficitarna zanimanja, kao i povlaštenih studentskih kredita, sufinanciranju prijevoza učenika i studenta i slično.

Inače, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću izraz je priznanja za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata vezanih za strateške komunikacije i odnose s javnošću u tvrtkama, vladinim ustanovama, tijelima lokalne uprave i samouprave, udrugama te agencijama za odnose s javnošću.

Komentari