Internetski korisnici najviše vremena provode na društvenim mrežama

Piše: eVaraždin.hr

Objavljeno: 21.04.2013. 17:24

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:46

Foto: ilustracija

Studija koju je provela tvrtka Experian na 25 milijuna internet korisnika diljem svijeta pokazuje kako se najviše vremena provedenog na internetu troši na društvene mreže, prenosi Zimo.co.

Prema istraživanju, ljudi čak četvrtinu vremena provode na društvenim mrežama. Nadalje, dvije stvari koje najviše ljudi rade na internetu su zabava i kupovina.

Zanimljivo je da su Britanci u online kupovini nadmašili čak i Sjevernu Ameriku i Australiju. Britanci su tako 2012. godine čak 10 posto ukupnog vremena provedenog na internetu proveli kupujući, dok je primjerice u SAD-u to slučaj kod 9 posto korisnika i 6 posto u Australiji.

S druge strane, SAD je najveći konzument društvenih mreža, pa tako korisnici provedu 16 minuta od svakih sat vremena upravo na njima, dok devet minuta otpada na zabavu i pet minuta na kupovinu. U Velikoj Britaniji se 13 minuta od svakih sat vremena provede upravo na društvenim mrežama, dok je devet minuta potrošeno na zabavu i šest minuta na kupovinu.

Zanimljiv je podatak da se na sva tri tržišta bilježi porast vremena utrošenog na online kupovinu.

Izvor: Zimo.co

Komentari