Četiri načina kako povećati vašu zajednicu na društvenim mrežama

Piše: evz/zimo.co

Objavljeno: 26.03.2012. 18:04

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 10:29

Foto: www.focus.com

Kako biste imali uspješnu kompaniju, danas je važno biti dio društvenih mreža jer upravo su to platforme na kojima ljudi doznaju nove informacije i dijele sadržaj, piše zimo.

Dakle, najlakši mogući način doći do čim više potencijalnih kupaca vaših usluga upravo su društvene mreže kojima se svi polako okreću kako bi ostvarili veći profit. No kako bi vaša usluga došla do čim većeg broja ljudi, naravno trebate i čim više followera, odnosno fanova na Facebooku, no kako povećati taj broj?

Prije nego zaposlite nekog community managera ili agenciju koja će vam povećati broj fanova, odnosno followera na Twitteru, bitno je znati da ta brojka ne znači mnogo ako nemate interakciju s fanovima, no s druge strane da biste imali interakciju bitno je imati followere odnosno fanove.

Budite društveni

Društvene mreže omogućuju vam da se uključite u rasprave sa zajednicom s kojima dijelite zajedničke interese. Raspravljajte s drugim korisnicima, spomenite ih mentionom ili ih tagirajte na Facebooku. Na ovaj način stvarate zajednicu oko svog branda, a samim time radite i na tome da vaše usluge dođu do velikog broja potencijalnih klijenata – što god radili. Probajte biti ‘svoji’ ne trebate glumiti nešto što niste – ako pogriješite, priznajte grešku i nastavite dalje. Tako ćete povećati vašu zajednicu na jedan prirodan način.

Dijelite pozitivan sadržaj

Iako će svi kliknuti na neku tragičnu vijest, ili neki skandal, vama – ukoliko želite izgraditi zajednicu ljudi – ovo nikako nije u interesu. Probajte dijeliti zanimljive i pozitivne članke. Savjeti uvijek dobro dođu svakom i to je sadržaj koji će se uvijek dijeliti dalje, čime opet dobivate na marketingu. Ako se bliži ljeto, uvijek ćete pronaći neku zanimljivu temu, no probajte se nekako držati svog branda, odnosno sadržaj koji dijelite trebao bi biti nekako vezan uz vaše poslovanje.

Snaga informacije

Iako to svi znamo, ponekad nam neke stvari trebaju ‘sjesti’ u glavu. Iz vlastitog iskustva možemo reći da jedinstven sadržaj uvijek najbolje prolazi. Ako vam primjerice svi glavni mediji objave vijest, nije vam u interesu to isto podijeliti s drugima – možda je, ako stvarno nema ništa pametnije, no u većini slučajeva najbolje prolazi nešto što nije zaokupilo timeline na Twitteru ili zid na Facebooku.

Ne okolišajte

Ljudi danas nemaju vremena slušati svaki detalj vaše priče ili dogodovštine, stoga odmah krenite na ono što je najbitnije. Twitter je odličan u tome jer nudi mogućnost slanja do 140 znakova, pa ukoliko ne znate sročiti što želite u 140 znakova, radije sjednite i dobro razmislite što ćete reći. Facebook je nešto drugačija priča, jer tamo imate mogućnost da se raspišete, no nije li to poanta nekog članka? Dakle, napišite naslov da potaknete konverzaciju u komentarima, pitajte vaše fanove što misle o tome.

Izvor: zimo.co

Komentari